Re: Jak przeniesc konta pocztowe

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sun 19 Mar 2006 - 16:22:08 MET

news:9nqjvd.p15.ln@kwinto.prv...
> Hasła, Piotrze, trzeba wpisać ręcznie. One się nie zapisują ani w
> plikach iaf, ani nie są AFAIR przenoszone kreatorem transferu plików i
> ustawień.

Hmm... to jakim cudem przy poprzednich przenosinach hasła mi wskoczyły same?
Nie wykluczam lunatyzmu... Ale dobrze by wiedzieć co było właściwą
"przyczyną" udanego importu wraz z hasłami...
A może po prostu nie pamietam...? Ale naprawdę, nie kojarzę przy ostatnim
imporcie plików IAF, abym hasła musiał dopisywać ręcznie.

--
LH