Re: pagefile.sys w XP i swap w ogóle.

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_go2.pl>
Data: Sun 19 Mar 2006 - 11:04:43 MET

Oto co bad_skipper napisał:
> i dodatkowo uaktywnij opcje 'Clear PageFile On Shutdown'.
> HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\Session Manager\Memory
> Management
> "ClearPageFileAtShutdown" = dword:00000001

Myślałem że ona sama z siebie się czyści, tzn. nowo zabutowany
windows "nie bierze pod uwagę" starych wpisów tylko zakłada jakąś
nową tablicę struktury pliku i pisze sobie pagefile na nowo.
Przecież przy nowym butowaniu stare wpisy sa kompletnie nieprzydatne,
nie? Jaki zatem sens ma ta opcja i na czym własciwie polega?
Nie lubię robić czegoś po małpiemu, nie rozumiejąc.

--
Jacek