Re: lap bez sieci - czy SP2? Czy XP w ogole?

Autor: MarekP <niedam_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 18 Mar 2006 - 21:08:11 MET

Mike napisał(a):
> witam,
>
> mam do zainstalowania XP na w miarę nowym laptopie ASUS.
> Laptop NIE będzie podłączany do sieci (żadnej, w szczególności do
> internetu), będzie natomiast używany do grania, uruchamiania różnych
> programów, obrabiania grafiki.
>
> Czy w takiej sytuacji warto instalować XP z SP2, czy lepiej zostać
> przy SP1, a może nawet bez SP?
> ZTCW, każdy SP zwieksza bezpieczenstwo (kiedy mamy dostep do sieci,
> albo wielu userow na tym samym sprzecie), ale tez zwieksza
> zapotrzebowanie na pamiec i spowalnia odrobine system, czasem
> [...]

Nie wiem jaki model, ale w moim A2810SBH wgranie sp2 na oryginalny xp
totalnie zamulilo system. Co ciekawe mozna zaistalowac xp sp2 i wowczas
efekt zamulenia nie wystepuje. Niestety trzeba kombinowac z grafika, bo
sie kloci z XP home sp2, xp prof sp2, W2003 sp4. o ile xp h i p udalo
sie w koncu uruchomic, to przy w 2003 wymieklem........
Nie probowalem starszych systemow....

Pozdrowienia
MarekP