Re: Mam uszkodzony swap - co zrobic ?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 17 Mar 2006 - 21:54:08 MET

Użytkownik "Fantom" <szczukot@skasujto.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:dvdu83$8dt$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Przegrywalem dysk na dysk nortonem ghostem. No i teraz ten nowy
> nie chce mi sie odpalac. Wyskakuje okinko ze nie mam lub mam za
> maly swap. I ze mam go powiekszyc wchodzac w ustawniena mojego
> komputera itp. Potem mam logowanie, loguje sie i od razu znowu to
> wyskakuje i tak w kolko. Nie mam mozliwosci zmiany w tym swapie.
> Jak mam to naprawic ?

To nie swap, tylko typowy problem Ghosta. Wykonaj fdisk /mbr z dyskietki
DOS-owej lub w inny sposób usuń podpis dysku. Np. programem BootIt.

249321 - Nie można się zalogować, jeżeli zmieniła się litera dysku
partycji rozruchowej
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;249321

--
M.   [MS-MVP]