Re: newbie XP-kowy pyta :)

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Fri 17 Mar 2006 - 21:24:33 MET

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*Jacek Maciejewski*, która zaskrzeczała:
> Ech, to też nie klawo. Za dużo pisania :) Nie ma sposobu na
> eksplorację sieci lokalnej w stylu w98? Dziwne...

To "eksploruj sieć lokalną" (przez dodawanie połączenia na przykład),
powinno być widoczne co tam jest. A na niewidoczne... raz wystarczy
adres podać i można dodać na stałe.

/BTW ja dotąd nie miałem, ale widzę że ktoś się podłączył, zobaczymy co
tam ma na dysku, he he/

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8