Cos na srodku partycji

Autor: Merynos <zbykr.wytnijto_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 17 Mar 2006 - 17:03:51 MET

Witam wszystkich. Jestem calkiem swiezym uzytkownikiem XP. I od razu taki
problem: Jest sobie dysk 80GB z jedna duza partycja NTFS, na ktorej
zainstalowany jest system. Lacznie zajete ok 3 Gb, reszta wolne. Chcialem
zmniejszyc te partycje do ok. 15 GB a na zwolnionym miejscu zalozyc druga.
Pod Knoppixem uruchomilem QTParted, ale ten pozwolil mi zmnieszyc partycje
tylko do ok. 40G. Pomyslalem sobie, ze trzeba bylo zrobic defragmentacje,
wrocilem do XP i uruchomilem defrag. Wyswietlil sie obraz dysku, gdzie
zajety byl poczatek, potem duzo wolnego i niewielka zajeta strefa gdzies
przed polowa. Zrobilem defragmentacje, ale po niej ten obszar pozostal na
swoim miejscu. Oznaczony jest kolorem bodaj niebieskim, a wiec nie jako
dane ktore nie moga byc przenoszone. Co to jest i jak to ruszyc?. Nie
usmiecha mi sie format i instalowanie od nowa, czy ktos ma jakas inna rade?
Z gory dziekuje
ZH