Re: ograniczenie drukowania

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Fri 17 Mar 2006 - 16:41:51 MET

** jz wrote:

> Po przechwyceniu sprawdze jaki porgram to uruchomil i albo pozwole
> drukowac, albo wywale z kolejki.

Na jakiej zasadzie z pliku zawierającego wydruk chcesz wywnioskować z
jakiego jest programu?

> tylko niestety jeszcze nie wiem jak mam sie dotego zabrac.

No właśnie widzę. Na Windows to ja nie wiem, na CUPS to po prostu
dodajesz kolejkę drukarki, która w gruncie rzeczy jest skryptem
odbierającym plik od klienta no i analizującym go i podejmującym
odpowiednie decyzje.

Jak zrobić takie przechwycenie to nie jest problematyczne myślę,
problematyczne jest określenie na jakiej zasadzie ma być podejmowana
decyzja.