Re: Wolne przeglądanie przy zmapowanych dyskach

Autor: Artur Grdeń <artur.grden_wytnij_to__at__wytnij_to_szewczykvw.pl>
Data: Fri 17 Mar 2006 - 10:08:49 MET

Wojtek Michalski napisał(a):
> Mapowanie dysków sieciowych realizowane jest przez .bat, który każdy ma
> w Autostarcie. I teraz jak użytkownicy włączają komputery, zwykle
> wyświetla się "Nie można podłączyć wszystkich dysków sieciowych". Po
> wejściu w Mój komputer wszystkie dyski jednak są widoczne i dostępne.

komunikat wyświetla się pewnie dlatego, ze dyski są podmapowane przed
uruchomieniem batcha - windows po prostu pamięta zmapowane dyski i jak
juz ma podmapowany dysk, a skrypt próbuje go zamapować ponownie, to
pojawia się powyższy komunikat.
pobaw się parametrem presistent polecenia net use, albo na początku
skryptu dodaj linijkę:
net use * /d
usunie ona wcześniejsze mapowania.

pozdrawiam