Powolne kopiowanie plików

Autor: JMaciek <mako_at_mako.com>
Data: Thu 16 Mar 2006 - 10:33:03 MET

Witam,

Mam dziwny objaw podczas kopiowania plików pomiędzy serwerem 2003 SP1 a
stacją XP:

* przy użyciu Total Comandera prędkość kopiowania wynosi 4600 kb/s,
* przy użyciu Windows Explorer'a prędkość kopiowania tych samych plików
wynosi 160 kb/s,
* gdy po użyciu Explorera chcę ponownie kopiować te same pliki przy użyciu
TC to prędkość już pozostaje na stałe przy 160 kb/s,
* restart stacji pozwala TC rozwinąć ponownie skrzydła ale do czasu użycia
Exploratora.

Czy ktoś spotkał się z podobną sytuacją?

Z góry dziękuję za podpowiedzi i pozdrawiam,
Maciek Jot