Re: zmiana adresu IP (jak odswieżyć)

Autor: wredny_menel <wredny_menel_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Thu 16 Mar 2006 - 16:36:27 MET

max <max@olo.com.pl> napisał(a):

> Jak zrobi=E6 cos takiego automatycznie:

 Miałem podobny problem, z jednym z dostawców internetu i dynamicznym
adresem, przydzielanym raptem na 30min.

 W 24 min dzierżawy (regularnie)przylatywał jakiś śmieć z internetu
 który powodował że dzierżawa nie była przedłuzana.

Poradziłem sobie w ten sposób że (Win98SE) do harmonogramu
zadań włączyłem plik bat, uruchamiany co 20 min, a powodował przymusowe
odświeżenie istniejącej dzierżawy. Plik bat zawierał wpis

C:\WIN98SEP\IPCONFIG.EXE /renew_all

Po jakimś czasie sytuacja wróciła normy i zdanie wyłączyłem z harmonogramu.