Re: Brak usługi serwer w XP

Autor: Daniel Strzalinski <spamy_precz_at_jakis.serwer.pl>
Data: Thu 16 Mar 2006 - 14:10:39 MET

Artur Grdeń napisał(a):
> a jakie komponenty sieciowe są zainstalowane? usługa serwer instaluje
> się chyba z którymś z komponentów sieciowych. spróbuj zainstalowć np.
> klienta sieci ms networks albo udostępnianie plików i drukarek i sprawdź
> czy pojawi się usługa serwer.

IMHO usluga instaluje sie domyslnie w systemie.
Komp dziala w sieci po lanie i wlanie usb, ale nie mam mozliwosci
udostepniania zasobow, pomimo doinstalowania udostępniania (brak usługi
serwer).

Udało mi sie zainstalować trial SQL2000, pomimo błędu o nieuruchomionej
usłudze serwer.

Nie pozostanie chyba nic innego jak zaistalować system od nowa.

--
pozdrawiam
Daniel Strzaliński