[XP] Zapis grafiki w IE - różne formaty

Autor: <oriechmar_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 16 Mar 2006 - 08:38:31 MET

Witam

Spotkałem się z dziwnym przypadkiem zapisu grafiki (zdjęć) w IE, otóż
w domu mam XP Home Edition i gdy chcę zapisać jakieś zdjęcie z IE to zapisuje
mi praktycznie zawsze jako BMP (choć w adresie wyraźnie nazwa pliku jest jako
JPG), w pracy natomiast mam XP Professional i te same zdjęcia zapisuje jako
JPG (w ich oryginalnej postaci).

Co jest grane? czy mam coś namieszane w przeglądarce czy może to zależne jest
od wersji systemu operacyjnego?

Co trzeba zrobić aby fotki zapisywały się jako JPG a nie BMP?
BMP zajmuje tyle miejsca że szok, no i bardzo długo się odpala taka fotka.

Z góry dziękuję za wszelką pomoc.

Pozdrawiam

Marcin