Re: Diskeeper

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Wed 15 Mar 2006 - 23:33:46 MET

marfi napisał(a):

> A czy ja gdziekolwiek pisałem o "szybkości uruchamiania programów" ?

Cytacik"

" Oczekiwałbym nie stwierdzenia że
program ten jest dobry, bardzo dobry czy najlepszy ale suchego faktu np. po
zastosowaniu tego programu program X działa 30% szybciej - znalazłeś coś
takiego?"

> Pisałem natomiast o "szybkości działania" jakiegoś konkretnego programu
> lub jakimkolwiek zauważalnym efekcie działania Diskeepera ale innym niż jego
> grafika.

A przeczytałeś choć skrótowo jakimi możliwościami dysponuje Diskeeper?

> Po prostu mam wrażenie, że program taki jak Diskeeper w porównaniu z tym
> co zawiera system zauważalne efekty daje tylko na koncie bankowym
> producenta. No i oczywiście ... poprawia samopoczucie użytkownika :)

Widzisz, gdybyś zadał sobie trudu i rzetelnie zainteresował się programem,
który rzekomo testujesz już któryś tam dzień to bez trudu zobaczyłbyś co
ten program oferuje i gdzie jest jego potęga

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098