Re: Pytanie 'laptopowe'

Autor: nijou <spamblock_at_prawdziwy.adres.nijou.malpa.go2.pl>
Data: Wed 15 Mar 2006 - 20:16:46 MET

"Artur Grdeń":

> 1) możesz sprecyzować, co znaczy "włoska klawiatura"? włoski układ
> klawiatury jest oparty na klawiaturze qwerty.

Jest oparty na qwerty, ale np. symbole uzyskiwane z SHIFT + liczby
(!@#$%^&*) są poprzesuwane. TO samo tyczy się nawiasów []{} oraz innych
symboli z prawej strony klawiatury,

> 2) nalepki same w sobie nigdy nie pozwolą ci przemapować klawiszy,
> żeby sobie pozmieniać klawisze musisz użyć nalepek i odpowiedniego
> softu do mapowania klawiszy:
> http://www.google.pl/search?hl=pl&q=remapowanie+klawiszy+windows&lr=

:) Nigdzie nie napisałem że nalepkami chcę remapować klawisze :)

Zastanawiałem się tylko, czy możliwe jest przemapowanie klawiszy tak,
aby w sytuacji kiedy w Windows ustawiona jest klawiatura PL
(programisty) zgadzały się one z nadrukami.

> 3) jeśli nalepki ci nie odpowiadają, to przecież zawsze możesz
> spróbować wymienić klawiaturę w laptopie

Dość kosztowne :(

> 4) jeśli masz układ klawiatury programisty, to polskie litery
> wybierasz przecież z prawym altem (ewentualnie ctrl+lewy alt+litera,
> jeśli nie ma prawego altu w laptopie), więc jeśli wstukasz prawy
> alt+litera "a", to uzyskasz "ą" - u ciebie działa to jakoś inaczej? w
> panelu sterownia masz na pewno wybrany dobry układ klawiatury?

Tak, mam ustawiony dobry układ klawiatury (dobry dla mnie, czyli PL
programisty).

nijou