Re: Win 2000 - problem z dostepem do serwera

Autor: Piotr Kurzeja <p.kurzeja_at_wp.pl>
Data: Wed 15 Mar 2006 - 18:52:12 MET

>A mozesz podac, ktora to poprawka powodowala ten problem?
>Rozumiem, ze chodzi Ci o srv a nie svr?

jesli rozchodzi sie o logi windowsa - to jest czysto - zadnych bledów - maszyna
 - jezeli sie rozchodzi o obciazenie procesora i pamieci - praktycznie jest
nieobciazona (10-20%).
jezeli mozesz to podaj nr poprawki - bede wdzieczny.
dzis wygladało to tak ze nie było zwisów ale strasznie przytkana (tz objawy sa
takie jakby siec albo dysk - bo uzycie tych 2 zasobów skacze do maxa i na
moment w którym "przytyka" troche spada - tak wiec przestoje po kilka sekund
były - ale nie było juz tak ze wogóle nie było dostepu do usługi - jak to
działo sie wczesniej.
Dodam jeszcze ze kiedys konfiguraja wygladala tak ze serwer plików był na
novellu - a serwery były podpiete osobno (2 serwery terminali ) przez
niezalezne karty gigabitowe do novella + jedna dla sieci lokalnej.
teraz wszystko jest wpiete do jednego switcha gigabitowego.
jednak w serwerze plikow sa 2 karty 2 portowe intela skonfigurowane w teaming -
czyli teoretycznie powinno wyciagnąc to samo co na novellu.

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl