Re: USB Mass Storage Device

Autor: Artur Grdeń <artur.grden_wytnij_to__at__wytnij_to_szewczykvw.pl>
Data: Wed 15 Mar 2006 - 18:28:12 MET

rork napisał(a):
> podłączam go do portu z przodu obudowy komputera który jest skabelkowany
> z pinami z płytą główną. Na tym porcie działały już jakieś urządzenie,
> drukarka i telefon komórkowy sagem. więcej szczegółów znajdziesz w mojej
> odpowiedzi dla Artura.

w takim razie przyczyną może być kiepska jakość przewodów pomiędzy płytą
główną i przednim panelem usb, przez co podczas transmisji mogą
występować zakłócenia i przekłamania.
jeśli po podłączeniu z tyłu bezpośrednio do portu na płycie, tak jak
radził Radek Sokół, nie będzie problemów, to proponuję kupić odpowiedni
przewód spełniający wymogi standardu usb2.0, którym połączysz płytę z
panele usb z przodu.

--
Artur Grdeń
mega @ work