Re: Diskeeper

Autor: Artur Grdeń <artur.grden_wytnij_to__at__wytnij_to_szewczykvw.pl>
Data: Wed 15 Mar 2006 - 16:50:55 MET

marfi napisał(a):

> IMO nie jest ale może czegoś nie wiem ?

dla mnie ma jedną zasadniczą wadę - nie da się zdefragmentować wolnego
miejsca, kiedy uruchamia się defragmentację na żądanie, a przy zabawie z
partycjami taka konsolidacja wolnego miejsca jest bardzo przydatna. poza
tym program nie potrafi zdefragmentować pliku wymiany - nie potrafi
połączyć kawałków swapa w jeden ciąg na dysku. no i niestety nie
defragmentuje w 100% - zazwyczaj zostają mu jakieś drobiazgi, których
nie potrafi całkowicie zdefragmentować. moim zdaniem lepiej
defragmentował chociażby speedisk z nu - tzn. można było dokładnie
określić kryteria defragmentacji, łączył plik wymiany w jeden kawałek,
konsolidował wolne miejsce i jeszcze mógł wymazać z danych nieużywane
obszary dysku.

jeśli ktoś zna jakiś program do defragmentacji godny uwagi i w pełni
konfigurowalny, to prosiłbym o namiary.

pozdrawiam

--
Artur Grdeń