znikajace aplikacje na pasku zadań

Autor: .lamer <lamer_at_fake.pl>
Data: Wed 15 Mar 2006 - 11:13:06 MET

Witam,

Jest problem z Windows XP proffesional. Wygląda to tak, że aplikacje
minimalizowane do paska zadań nie pojawiają się na nim - są widoczne
pod alt+tab i można sie poruszać pomiędzy nimi, ale na pasku zawsze
jest pusto. Nie jest to kwestia konfiguracji paska, już próbowałem. Co
ciekawe wyłączenie wszystkich pasków narzędzi powoduje
zminimalizowannie paska zadań do dolnej lini wyświetlanego obrazu -
oczywiście złapanie go i próba "wyciagniecia" nie daje rezultatu:-(

Niech mnie ktoś poratuje, przywracanie systemu pomaga ale tylko na
jakiś czas:-)

Pozdrawiam serdecznie,

--
.lamer