Pytanie 'laptopowe'

Autor: nijou <spamowe_zabezpieczenie_at_nijou.malpka.go2.kropeczka.pl>
Data: Wed 15 Mar 2006 - 10:09:23 MET

Witam. Nabyłem laptopa Compaq Evo N600C, z zainstalowanym Win XP
Professional. Dwie rzeczy mnie męczą:

- laptop ma włoską klawiaturę. Czy jest inne rozwiązanie niż nalepki,
które pozwoli przemapować klawisze tak żeby symbole na klawiszach się
zgadzały z wpisywanymi, ale żeby wciąż można było używać polskich znaków
  w układzie programisty?

- jak zaktywować dwa przyciski z przodu laptopa, które sterują
głośnością (+/-)? Instalowałem soft ze strony HP/Compaq (Easy Buttons i
Hot keys) ale nic z tego.

--
[nijou - malpiszon - go2 - kropka - pl]
Kultowa "Noc w Trójmieście" - tak się u nas imprezuje!