sprobuje jeszcze raz zapytac...

Autor: osito <njuws_at_gazeta.pl>
Data: Mon 13 Mar 2006 - 15:02:17 MET

Dotyczy zmiany nazwy profilu w win2k, w sieci nie znalazlem takiego przypadku

Dla zaawansowanych adminów może to żadna nowość. Opisze najpier logiczny
i prosty dla mnie przypadek zmiany nazwy usera w systemie Windows 2000 Prof. ,
samodzielna stacja, user ma konto o nazwie userA i taki sam katalog mu sie
stworzyl w "Doc. i Set", chce zeby teraz userA mial wszystko co było ustawione
na danym profilu ale to już nowy user wiec zmieniam mu nazwe w panelu
administr. na userB i hasło i wszystko dalej pięknie działa tylko że na dysku
nadal zapisuje się to w katalogu userA co mi nie przeszkadza.

Teraz coś z czym sobie nie mogę poradzić

Windows 2000, sieć gdzie weryfikacja usera jest w domenie ale profile na
komputerach są typu local. userA się loguje, na danej stacji tworzy się katalog
userA, chcę zmienić nazwę usera ale chcę aby nadal był używany ten profil z jego
ustawieniami. W panelu admin. NIE MA userów którzy są zalogowani do domeny,
są tylko lokalne konta Zmiana nazwy usera na serwerze nic nie daje bo to dany
komputer widzi jak całkiem nowego usera. Czy mogę jakoś osiągnąć zamierzony
efekt w takiej konfiguracji ?
czy konieczne jest zalogowanie się jako nowy user i stworzenie wszystkich
ustawień od nowa ? chodzi o kilku userów i wieeele bardzo indywidualnych
ustawień.

Z góry dzięki za jakiekolwiek wskazówki.
Pozdrawiam
osito