Re: Przyciski w oknie Zapisz/Otwórz

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 13 Mar 2006 - 08:41:15 MET

In news:dv22sc$33g$1@news.dialog.net.pl,
Saper/nolin11 <nolin11_USUN_TO@interia.pl> typed:
> Witam,
>
> Otóż chciałem dodać sobie przycisk w oknie Zapisz/Otwórz pod (Moje
> Dokumenty, Pulpit, Mój Komputer....)
> Kiedyś czytałem iż się da to zrobić gdzieś w rejestrze ale nie moge
> jakoś tego znaleźć....
>
> Ps. Jak się wyraziłem nieprecyzyjnie to moge podać rysunek :) o co mi
> chodzi :)

Uruchom edytor Rejestru i dokonaj modyfikacji:
Dotyczy dodania skrótów do okien "Otworz"/"zapisz jako" różnych aplikacji
tym IE.
Znajdź klucz :
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies
Utworz nowy podklucz o nazwie "ComDlg32", oraz nastepny podklucz o nazwie
"Placesbar", co bedzie wygladalo:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
Policies\ComDlg32\Placesbars
W prawym oknie wpisz (do pieciu pozycji) wartości ciagu o nazwach, Place0,
Place1, Place2, Place3, Place4, każdej z tej pozycji pszypisz wartośc
bedaca
nazwa odnosnego katalogu, np:
Place0=C:\Windows\Folder
Place1=C:\Zdjecia
itd..
Zamknij edytor Rejestru i zobacz efekty, otwierajac dowlolne okno
dialogowe
"otworz" lub "zapisz jako"

Aby calkowicie usunac z okna dialogowego panel z folderami domyslnymi,
wpisz do klucza:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
Policies\ComDlg32
Wartosc DWORD "NoPlacesBar" = 1

Natomiast w Office to wpisy powinny być w kluczu
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\numer_wersji\Common\Open
Find\Places\UserDefinedPlaces
W kluczu tym należy utworzyć kolejno podklucze Place0, Place1, itd.
W każdym z podkluczy, np.
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\numer_wersji\Common\Open
Find\Places\UserDefinedPlaces\Place0
należy utworzyć dwie wartości ciągu o nazwach "Name" oraz "Path" - w
zmiennej "Name" określamy nazwę skrótu, a w zmiennej "Path" lokalizację,
do której ma wskazywać dany skrót.

--
Piotr Palusiński [MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy