Re: problem po utworzeniu nowego konta uzytkownika

Autor: Krzysztof Sobolewski SQ7RO <krzysiek_at_sq7ro.net>
Data: Sun 12 Mar 2006 - 22:54:05 MET

Hello kodjass,

> Witam,
> Zrobilem tak jak napisales, a co dokladnie zrobilem wczesniej:
> Mialem jeden profil na komputerze i na nim wszystko chodzilo,
> nastepnie utworzylem nowy profil nadalem mu prawa administratora a
> temu pierwszemu nadalem prawa ograniczone. Wsumie malo istotne jest
> iz na nowym koncie administratora nie dziala ten windows media player
> bo uzywam go tylko do instalowania aplikacji itp. a pracuje na koncie
> z ograniczeniami. Tylko mnie to zastnanwia dlaczego sie nie uruchamia.
> Ostatnia rzecz czy mozesz doradzic jakas ksiazke w jezyku
> [...]

przykro mi ale zadnej takiej nie znam - czytam dokumentacje tylko po angielsku
:) raczej zadna ksiazka nie da Ci odpowiedzi na wszystkie pytania, szczegolnie
na te ktore potrzebujesz :)

w razie problemow zapraszam na msdn.microsoft.com i technet.microsoft.com
- czesto tez po polsku

pozdrawiam
Krzysztof Sobolewski SQ7RO
http://www.sq7ro.net/krzysiek