zmiana profilu monitora - nie dziala - win2003

Autor: Posesjusz <posesjusz_at_wp.pl_spam_>
Data: Sun 12 Mar 2006 - 19:26:26 MET

Witam,

wlasciwosci ekranu/ustawienia/zaawansowane/zadzadzanie kolorami

nastepnie klikam "dodaj" by dodac profil koloru, robilem to wiele
razy, jestem dosc dobry w zmienianiu profili koloru :) tym razem
zauwazylem ze nie mam ustawionego zadnego profilu. Tak wiec szybko
klikam te "dodaj" i z katalogu "color" wybieram profil, obojetnie jaki
(poczatkowo chcialem aRGB bo potrzebuje w zwiazku z photoshopem,
jednak jakikolwiek wybiore i nacisne "zastosuj" to wyskakuje mi
komunikat: "wystapil blad podczas instalowania AdobeRGB1998.icc. To
nie jest prawidlowy profil koloru". Klikam wiec profil od mojego
monitora dostarczony na CD - samsung700IFT.icc i znow tek komunikat i
tak do bólu. Co mam nie tak ? Co sie stalo ? Dlaczego nie moge dodac
profilów koloru ? (c:\windows\system32\spool\drivers\color tu mam
profile). Przez tyle lat dzialalo a teraz przestalo :/

Wkurza mnie ten windows. Najpierw drukarka ktorš nagle przestaje
widziec i nie chce zainstalwoac, a teraz te profile, o drukarce
pisalem wczesniej, podobna sprawa, nikt nie zna odpowiedzi. Kurde im
dluzej mam ten system tym bardziej mnie on wkur..., przeciez to
totalna prowizorka ten windows. Sypie sie nagle samo z siebie i rece
opadajš, nie mozna pracowac w grafice bo profile nie działajš, nie
moge drukowac bo nagle powiedzial ze nie zainstaluje mi drukarki bo to
nie takie srodowisko (Wczensej 2 lata ladnie mu pasowaly te stery).

--
Pozdrawiam,
 Posesjus