Re: Odzyskiwanie NTFS

Autor: Janusz Kornaga <kornaga_at_wp.pl>
Data: Sun 12 Mar 2006 - 18:35:59 MET

Dnia 12-03-2006 o 18:20:02 Paweł Tomaszewski <peval84@gezate.pl> napisał:

> w przypadku gdy nie będzie się można dostać do
> systemu.

Uważam, że BartPE jest dobrym narzędziem do użycia w opisywanych przez
Ciebie sytuacjach. Niedawno podjąłem sie naprawy systemu, który nie
uruchamiał sie z komunikatem, ze plik system jest uszkodzony. Sadzilem, ze
czeka mnie kopiowanie plików rejestru z katalogu Przywracania Systemu, na
szczęście były, ale najpierw uruchomiłem chkdsk z BartPE i to wystarczyło.
System uruchomił sie bez problemu. Podaje link:
http://www.nu2.nu/pebuilder/

--
Pozdrawiam. Janusz.