Re: co mi tak zamula firewall czy dc++

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sun 12 Mar 2006 - 14:10:05 MET

(QP...) :(
Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousunto@o2.pl> napisał w wiadomości
news:dv12jn$i7j$1@inews.gazeta.pl...
trzeba by było dc++ trochę ograniczyć
czasem jest dobrze czasem źle

** Znam to z eMula.

ogólnie niby jest możliwość ograniczenia mam 15 linków i 8 slotów
i tak ładnie zaciąga, zastanawiam się nad dwoma elementami:
1. ilość nowych połączeń na sekundę

** W eZMule dałem chyba 50...

2. przeciążenie serwera dns przez dc

** Może... Ja powiem tak, w zaawansowanych Osiołka dałem parametry (bufor
plików i rozmiar kolejki) na full i stwierdziłem, że wielkiej różnicy to nie
zrobiło. Oczywiście, ona jest i to zauwazalna, ale w sumie więcej zyskałem,
niż straciłem. Przypuszczam, że i w DC++ nie powinno to stanowić az takiego
problemu... mam Celeron 500 256 RAM NT4W SP6a.
Prędzej bym szukał w zachłanności na zasoby systemowe, jak ich duzo zejdzie,
może dziwnie ślimaczyć. Przerobione praktycznie. WinMX jest takim zachłannym
programem.

--
Wyindywidualizowaliśmy się z rozentuzjazmowanego tłumu prestidigitatorów.