Windows XP - dwa dyski jako jeden.

Autor: Miki <Mikiiiiiiiiiiiiiiiiiii_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 11 Mar 2006 - 13:58:42 MET

Witam.
Mam takie pytanko, posiadam 3 dyski kazdy o innej wielkosci.Powiedzmy ze na
jednym dysku jest postawiony system który juz chodzi i takie tam. Czy
istnieje możliwość bez reinstalacji systemu aby dysk 2 i 3 były pod system
XP Pro widoczne jako jeden ?? Potrzba mi jest bardzo duzo miejsca i bym
chciał zrobic cos w stylu RAID 0 aby dwa dyski byly widziane jako jeden. Z
góry dzięki.