Re: emulator do gier\programóm z 1993

Autor: Wiktor S. <wswiktorSP_at_Mpoczta.fm>
Data: Sat 11 Mar 2006 - 09:45:29 MET

> Witam! Mam pytanie. W jaki sposób uruchomić grę\program z 1993r na
> windows xp? próbowałem uruchomić w trybie zgodności z win 98, 95, ale
> system się zawieszał.

Spróbuj pod Windows 98. Może ruszy.

A w ogóle, zamiast babrać się emulatorami, do starych gier używa się
oddzielnego komputera.

Ja mam do tego Celerona 466, 256 MB RAM, Riva TNT2, SB AWE64 na ISA, i na
tym Windows 98.
Stare gry chodzą aż miło, jak trzeba to czysty DOS można odpalić, a maszyna
na tyle mocna, że w Internecie pogrzebać można i popracować także.

--
Azarien