Re: "slow link" (przy "roaming profiles") - czy da sie zwiekszyc timeout powyzej 2 minut?

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.syneticon.net>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 17:31:58 MET

Tomasz Onyszko wrote:

> hmm. kwestia chyba tego jakie wykazesz korzysci biznesowe, jezeli swiezo
> wdrozone to moze zakupione z SA - wtedy nie trzeba kosztow na licencje.
>
> Jak swiezo wdrozone to szkoda ze nie poczekaliscie (wiem,nie mozna ) na
> R2 :(

Chyba znalazlem rozwiazanie.

1) user wylogowuje sie - zmieniamy sciezke do jego profilu aby
wskazywala na serwer lokalny (np. \\serwer\ludki\user) - jest to
najswiezsza kopia profilu - wtedy taka widac na wszystkich serwerach

2) user loguje sie gdzie indziej - profil jest sciagany z
\\serwer\ludki\user

3) w skrypcie startowym zmieniamy wartosc w rejestrze:

HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows
NT\CurrentVersion\ProfileList\<USER-SID>\CentralProfile

na \\serwer_lokalny\ludki\user

4) przy wylogowaniu sie profil zostanie zapisany na serwer lokalny,
powrot do p. 1...

--
Tomasz Chmielewski