Re: mam dosc... jpg = bmp

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 14:36:59 MET

(QP...)
Użytkownik <radekp@alpha.net.pl> napisał w wiadomości
news:snr2125931elq2ri94f5inkfag9njk5e8t@4ax.com...
> Skoro MSIE uruchamia, to wystarczy. Mnie Java jest właściwie niepotrzebna,
> wiadomo, że lepiej nie mieć czegoś niepotrzebnego, bo dzieki temu unika
się
> też dziur tej niepotrzebnej rzeczy.

Masz w systemie starą Javę z M$. Powinieneś ją odinstalować choćby ze
względów
bezpieczeństwa, o braku implementacji jakichkolwiek nowych procedur chyba od
2
lat nie wspominając.

** W sumie racja, tylko już nie wiem, czy instalować "wycinek" pod każdą z
przeglądarek osobno, czy ogólnie, w cały system?
Najbardziej bym Pingwinka postawił, jakiegos dobrze zrobionego, ale póki mam
M$, to spróbuję go jakoś pociagnąć.

--
Wyindywidualizowaliśmy się z rozentuzjazmowanego tłumu prestidigitatorów.