Re: Dziwne zachowanie alg.exe (XP)

Autor: Wojtek Szweicer <wszwejk_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 20:53:34 MET

Dnia 2006-03-09 20:41 Lawrens Hammond napisał(a):
> Użytkownik "Wojtek Szweicer" <wszwejk@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Zobacz, czy nie zablokowałeś połączeń przychodzacych na port 20, odblokuj,
> może ruszy?

Dziękuję za zainteresowanie.
Regułki takiej nie ma.
Natomiast ruszyłem dalej.
Usunąłem regułkę dla alg.exe na port 21 i ftp się odblokowało. Rozumiem,
że jakaś aplikacja (szpieg?) usiłuje się połączyć - za pomocą alg.exe -
z obcym (niepożądanym przeze mnie) serwerem. To jest
hostxx-xx-xx-xx.kalisz.mm.net (xx-xx to nr ip, następnym razem zapiszę
jaki).
Zastanawia mnie, który proces może wywoływać przez alg.exe połączenie z
ftp. W zasadzie żadnego podejrzanego nie widzę.
w.

--
http://members.chello.pl/e.szweicer/