Re: mam dosc... jpg = bmp

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 20:38:12 MET

(Nienawidzę Quoted-Printable...)
Użytkownik <radekp@alpha.net.pl> napisał w wiadomości
news:j1k01297arkg4hronuf3t3amhrqjr35hbp@4ax.com...
Thu, 9 Mar 2006 16:19:48 +0100, w <441047b4@news.home.net.pl>, "Lawrens
Hammond" <valhalla@interia.pl> napisał(-a):

> U mnie Javy w Operze nie ma.

Jeżeli nie ma Javy w Operze, to w ogóle nie masz Javy w Win.

** To w czym wobec tego pracuje http://czateria.interia.pl?
Dla próby odpaliłem, z Opery otwiera sie tylko nowa zakładka i niczego nie
żąda, z FF otwiera się nowa instancja i żąda instalacji wtyczki Java Runtime
Environment, ale z MSIE aplet normalnie się otwiera i uruchamia, zatem Java
u mnie jest jednak... Bo pokoje w Czaterii w Javie właśnie chodzą.
Skoro MSIE uruchamia, to wystarczy. Mnie Java jest właściwie niepotrzebna, a
wiadomo, że lepiej nie mieć czegoś niepotrzebnego, bo dzieki temu unika się
też dziur tej niepotrzebnej rzeczy.

--
Wyindywidualizowaliśmy się z rozentuzjazmowanego tłumu prestidigitatorów.