XP Home - znikające ikony pulpitu

Autor: Tocbac <costam_at_o2.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 17:33:02 MET

Moja znajoma ma od pewnego czasu problem. Otóż
znikają jej wszystkie ikony na Pulpicie, oprócz "Kosz" oraz
2 innych (tworzyła je kiedyś). Sprawdziłem:
Właściwość: Ekran --> Pulpit --> Dostosuj Pulpit i
w obszarze "Ikony pulpitu" pozycje "Moje dokumenty"
i "Mój komputer" nie były zaznaczone. Zaznaczyłem więc
te pozycje, i dodałem niektóre skróty. Po zamknięciu
systemu i ponownym uruchomieniu znowu nie ma na
Pulpicie żadnych ikon oprócz "Kosz" i tych 2 innych ikon
W omówionym obszarze "Ikony pulpitu" pozycje
"Moje dokumenty" i "Mój komputer" ponownie niezaznaczone.
    Co może być przyczyną? Znajoma ma internet dopiero od
2 dni a problem ma conajmniej od tygodnia. Znajoma i
kilkuletnia córeczka używają tylko Paint i Wordpad, nie
korzystają z napędu DVD. Tak więc żaden wirus raczej nie
wchodzi w rachubę.
   Dziękuję z ewentualną pomoc.

Pozdrawiam,

Tomek