Aplikacje uzywajace IE i JavaScript = problem

Autor: Krzysiek <google_at_bambuko.cjb.net>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 17:09:02 MET

Witam,

Od pewnego czasu mam problem związany z działaniem JavaScript w
aplikacjach korzystających z silnika MSIE, np. RSSBandit, komunikator
Miranda z wtyczką IEview.
JavaScript na stronach w tych programach nie działa.

Nie wiem kiedy się to stało, bo pojawiło się nagle gdy przesiadłem
się na nowy system. Problem występuje na jednym Windows XP SP2 +
wszystkie uaktualnienia, natomiast na takim samym systemie na innych
komputerach działa bez problemów.

Przykłady:
1. RSS Bandit ma taką funkcjonalność, że obok wiadomości pojawia
się koperta. Jak na nią klikam, wiadomość jest oznaczana jako
przeczytana, a koperta powinna się zmienić na otwartą - zwykła
podmiana obrazka przez JavaScript. Niestety nie działa.
2. Miranda + IEview może wykorzystywać silnik IE do wyświetlania
okieka rozmowy. Przy prostych skórkach działa bez problemu, ale przy
bardziej zaawansowanych - tych z JavaScript - już wszystko się
rozjeżdża, nie pokazuje się.

Dodam, że podczas przeglądania stron, normalnie, w IE pokazują się
one bez problemów - JavaScript działa, strony DHTML działają bez
problemów.

Próbowałem zmieniać ustawienia MSIE, zmianiać ustawienia
zabezpieczeń w różnych strefach, resetować je, przywracać do
domyślnych, zmieniać zachowanie JavaScript i ActiveX, ale to nie
pomaga.

Macie pomysł co może być przyczyną tego i w jaki sposób sobie z
tym poradzić, naprawić to?

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie. To dość irytujący problem.

Pozdrawiam
Krzysiek