Re: niestety, nie nadfaje się do moich celów

Autor: bimbek <bim_biek_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 16:16:43 MET

Do obu pamów któzy się zainteresowali tematem:

A co to jest PFRON?
Nie jestem formalnie niepełnosprawna, ale takie udogonienie bardzo by mi się
przydało.

> Ale wlasciwie to o jaki program Ci chodzi????
Program ,który umożliwił by mi swobodne korzystanie z komputera, bez używania
okularów.
Nie chcę by program czytał wszystko bo to zajmuje czas i nie jest mi
potrzebne.
Chcę by potrafił czytać po Polsku zaznaczony tekst, działał z rozsądną
prędkością, nie zawieszał windowsów, łatwo się instalował, dobrze
współdziałał z przeglądarką windowsową, albo z open officem, lub
przynajmniej , jeśli sam byłby przeglądarką, miał kilka jej podstawowych
funkcji: ulubione, cofnicie się do poprzedniej strony i następnej,
zatrzymywanie ściągania strony, export i import ulubionych, linię adresu
łatwo dostępną, silną ochronę prywatności i antywirusową, dostępną historię,
i łatwą możliwość drukowania, i funkcję znajdź na stronie....
Chcę również by program potrafił czytać większość stron www, a nie tylko
najprostrze.