Re: Prawa dostepu do urzadzen

Autor: Maciej Korzen <maciek_at_say_no_to_spam.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 12:38:23 MET

Czesc.

Bernard Sobolewski <pinnick@gazeta.pl> wrote:
> Maciej Korzen napisał(a):
> Jeżeli jest to wersja XP Prof. to możesz odpalić aplikacje do skanowania
> z poświadczeniami administratora na koncie użytkownika. Pozwala na to
> komenda runas, przełącznik /savecred pozwala zapisać poświadczenia.

Dzieki. O to wlasnie chodzilo.

Tylko, ze teraz mam drugi problem. Bo jest siec lokalna z domena na
Windows NT4. Do tego kilkudziesieciu uzytkownikow. Najlepiej by bylo, aby
kazdy z nich mogl uruchamiac ten program od siebie. Tymczasem
poswiadczenia dotycza konkretnego uzytkownia. Konfigurowanie poswiadczen
kazdemu z osobna jest dosc meczace. Czy jest mozliwosc, aby np. cala grupa
uzytkownikow mogla uruchamiac dany program ze zmienionymi uprawnieniami?

Pozdrawiam.

--
Maciej Korzeń
maciek@bba.net.pl