Re: ICS na dwie karty w win2k

Autor: Lucjan Kisiel <loocek12_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 12:03:08 MET

Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał(a):

> Nie sądzisz, że prezentowany przez Ciebie pogląd jest
> niemoralny, niezgodny z prawem i głupi?

Nie mam kasy bo jestem biedny! I tylko dlatego nie kupuje! Ciekawe jak TY
korzystalbys z oprogramowania gdybys nie mial kasy ....bogaty bucu!
Z linuksa nie moge korzystac (choć wolałbym bo lubie), gdyż windows potrzebny
mi jest do aplikacji napisanych tylko do niego (na emulatorach w linie nie
chodzi). No i co TY na to cwaniaku?