windows XP Prof. zarządzanie kontami

Autor: kodjass <kodjass_at_gmail.com>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 11:56:04 MET

Witam,

Mam w systemie 2 konta: pierwsze to administrator drugie z
ograniczeniami. Teraz 2 pytania.
1. Czy jest możliwe aby konto użytkownika z ograniczeniami było
ładowane domyślnie i nie było widać konta administratora ?
2. Jak przenieś wszystkie ustawienia pulpitu, czyli rozmieszczenie
ikon wygląd okien itp, na konto użytkownika w sposób automatyczny.
Chodzi mi o to żebym nie musiał przenosić tego ręcznie ikonka po
ikonce ustawiać wszystko żeby wyglądało tak jak pulpit na koncie
administratora.

Ostatnie pytanie czy ktoś może polecić w sieci jakieś wyczerpujące
materiały na temat systemu operacyjnego windowsXP gdzie była by
opisana administracja systemem i odpowiedzi na moje pytania powyżej, a
także książki (najlepiej w języku polskim) Z książek znalazłem
http://helion.pl/ksiazki/wixpke.htm czy wartą ją kupić?
pozdrawiam r