zmiana nazwy profilu logowania

Autor: osito <njuws_at_gazeta.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 11:06:34 MET

Witam
Pogrzebalem w sieci i nie znalazlem podobnego przypadku. Dla zaawansowanych
adminów to
pewnie nie żadna nowość. Opisze najpier logiczny i prosty dla mnie przypadek
zmiany nazwy
usera w systemie Windows 2000 Prof. , samodzielna stacja, user ma konto o nazwie
userA
i taki sam katalog mu sie stworzyl w "Doc. i Set", chce zeby teraz userA mial
wszystko co było
ustawione na danym profilu ale to już nowy user wiec zmieniam mu nazwe w panelu
administr.
na userB i hasło i wszystko dalej pięknie działa tylko że na dysku nadal
zapisuje się to w katalogu
userA co mi nie przeszkadza.

Teraz coś z czym sobie nie mogę poradzić

Windows 2000, sieć gdzie weryfikacja usera jest w domenie ale profile na
komputerach są typu local.
userA się loguje, na danej stacji tworzy się katalog userA, chcę zmienić nazwę
usera ale chcę aby
nadal był używany ten profil z jego ustawieniami. W panelu admin. NIE MA userów
którzy są zalogowani
do domeny, są tylko lokalne konta. Zmiana nazwy usera na serwerze nic nie daje
bo to dany komputer
widzi jak całkiem nowego usera. Czy mogę jakoś osiągnąć zamierzony efekt w
takiej konfiguracji ?
czy konieczne jest zalogowanie się jako nowy user i stworzenie wszystkich
ustawień od nowa ?
chodzi o kilku userów i wieeele bardzo indywidualnych ustawień.

Z góry dzięki za jakiekolwiek wskazówki.
Pozdrawiam
osito