problem z karta Wi-Fi w windowsie

Autor: Rafal Jankowski <rafj_at_doraco.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 10:16:11 MET

Jest sobie notebook Toshiby z kartÄ… Wi-fi(intel 2200bg). Problem polega
na tym, że czasami karta "gubi sieć" tzn. nie można odnowić ustawień
TCP/IP przez DHCP mimo, że serwer DHCP działa i AP też (Avaya Orinoco
Ap-2000), w dodatku laptop jest jakieś 10 metrów od anteny i siła
sygnału cały czas jest określana jako "znakomita".
Być może właściwszą grupą na zadanie tego pytania byłoby
pl.comp.networking, ale mam wrażenie, że może mieć znaczenie fakt, że
laptop firmowo miał zainstalowanego Windowsa HE PL, a zamiast niego
został wgrany XP Pro PL i jakieś ustawienia sterownika sieci lub
sterownika karty nie są właściwe.
Wcześniej zamiast tej karty wbudowanej była używana zewnętrzna na USB,
tyle że z Chipsetem Atherosa i takich problemów nie stwierdziłem.
Niestety jest to laptop mojego prezesa w zwiÄ…zku z czym mam trochÄ™
ograniczone pole manewru jeśli chodzi o eksperymentowanie przy nim, ale
może z powyższego opisu ktoś będzie ptorafił zdiagnozować przyczynę
problemu i co z nią zrobić.
Najchętniej widziane odpowiedzi to coś w stylu "Znam, problem, też to
miałem, naciśnij na klawiaturze CTRL+Shift+F7, wpisz do Win.ini Wifi=OK
i będzie działać" ;)