Re: Zamykanie systemu - komunikat o niegotowej stacji

Autor: www.fijaksoft.prv.pl :) <fijaksoft_at_wytnijtobardzoproszeo2.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 08:42:51 MET

Raph napisał(a):
> Sam problem nie jest w sumie az tak bardzo klopotliwy, ale zastanawia
> mnie czym to jest spowodowane... Mianowicie - przy zamykaniu systemu
> (Windows XP Pro SP2) pojawia mi sie komunikat o niegotowej stacji A:,
> ze niby brakuje w niej dysku. System caly czas zamyka sie normalnie i
> ten komunikat nie ma na to wplywu.
>
> Moze ktos z Was ma pomysl od czego to moze byc? Dodam tylko, ze stacja
> dyskietek wieki nie byla uzywana.

jakis program chce przyu zamykaniu skorzysc ze stacji dyskietek, a ze
najprawdopodobnije jest zle napisany wyskakuje ci komunikat o bledzie.
czesto antywirus przy starcie i zamykaniu skanuje bootsecotry dyskietek.
rozwiazanie twojego problemu to znalezienie tego programu, najpierw
odpal kompa w awaryjnym i stwierdz ze wtedy przy zamykaniu nie ma
komunikatu, a potem wlacz w normalnym trynie ale powylaczaj wszystko z
autostartu sprawdzaj czy system zamyka sie dbrze, i wtedy dojdziesz co
to (uzyj msconfig)

--
(*        www.fijaksoft.prv.pl      *)
(*     Programy, Instalki, Varia    *)