Re: mam dosc... jpg = bmp

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 00:59:00 MET

(Wykryto Quoted-Printable)
Użytkownik "RyAn" <rysiek@konto.pl> napisał w wiadomości
news:440F6360.2090100@konto.pl...
Lawrens Hammond napisał(a):

> ** MSIE nie przypuszczam, by miał jedną fantastyczną cechę, którą ma Opera
> z której korzystam czasem.
> Załóżmy - jest na stronie 400 linków xz plikami, w MSIE trzeba by każdy
> osobno kliknąć, zapisz jako, nachrzaniłbym się potwirnie. W Operce
> CTRL-ALT-L (BTW. gdzie jest to narzędzie w FF?) i zaznaczam, które z
plików
> chcę mieć u siebie. Potem szybki zapis i tylko siedzę z założonymi rękami
> patrzę, jak moje kilkaset plikó autopmatycznie schodzi :)

Jest wtyczka na to - poszukaj. Nie pamiętam jak sie nazywa :-(

** Skoro jest... to chyba rzeczywiście poszukam.

Nie mam takich potrzeb więc tylko zarejestrowałem istnienie takowej :-)

** Ja też w sumie miałem może 2-3 razy potrzebę skorzystania z tego. Ale
skoro jest taka możliwość, to warto by skorzystać. Choć kapeczkę krzywo sie
patrze na instalowanie dodatkowych wtyczek... ale to może tylko
przewrażliwienie... jednak (1) dobrze postawić swego NT4 tak, żeby
wyeliminować konflikty zasobów i jakoś umożliwić działanie kodekom
multimedialnym, nie było najłatwiej.
Będę jednak mieć to na uwadze i jeśli sytuacja tego będzie wymagać i miejsca
na dysku starczy - rozważę wtyczkę.

Dzięki za info.

(1) - w sensie takim, aby wyłączyć co zbędne, pozamykać wszystkie
niepotrzebne porty, oraz postawić podwójną zapore, na maile i strony WWW,
oraz pliki, tak, aby chodziło wszystko, co ma chodzić... No - i żeby system
nie był wystawiony "gołą dupą" na świat.

Pozdro

--
Wyindywidualizowaliśmy się z rozentuzjazmowanego tłumu prestidigitatorów.