Haslo adminina

Autor: Leon <ROT13_eboreggehonf_at_cbpmgn.barg.cy>
Data: Wed 08 Mar 2006 - 22:52:21 MET

 Witam wszystkich
Windows 2003 Server wersja 180 dniowa. Zapomnialem hasla administratora, i
prosze o pomoc w dostaniu sie do systemu. Mam dyskietkowa wesje Linuksa
dzieki ktorej zawsze w takich wypadkach sobie radzilem, jednak w tej
systuacji nie dziala gdyz system stoi na 2 dyskach SATA na RAID 0 programowy
NTFS i dystrybucja Linuksa nie rozpoznaje dysku. Prosze o jakies inne metody
dostania sie do systemu. Oprocz admina nie ma innych kont uzytkownikow
majacych prawa do logowania lokalnego, za to sa uzytkownicy terminalowi.
Wiem, ze jest jakis sposob przez usuniecie pliku SAM (czy to ten SAM z
Windows\system32\config\SAM ?), ale z tego co sie doczytalem strace wszystki
konta uzytkownikow, czy nie ma innego sposobu/programu ?

--
Pozdrawiam
Leon