antywirus na serwer i stacje klienckie

Autor: JS <thorgrim_at_op.pl>
Data: Wed 08 Mar 2006 - 20:44:30 MET

Witam.
Stanąłem przed problemem wyboru antywirusa do małej firmy. Firma posiada
system oparty na domenie windows 2000 z kilkoma, max 10 klientami. Zastałem
zainstalowany na komputerach mks_vir - jednak nie do końca mi on odpowiada
a właśnie konczy się abonament. Chciałem więc prosić o polecenie jakiegoś
rozwiązania do tego typu zastosowań. Założenia:
- chronione serwery(domenowy na windows 2000 i plików na win2003) oraz
stacje klienckie
- centralne zarządzanie antywirusami na klientach - instalacja poprawek, baz
antywirusów itp z serwera, sprawdzanie stanu(np. ostanich wykrytych
wirusów)
- wbudowane zabezpieczenia internetowe(firewalle itp) są niepotrzebne - sieć
jest zabezpieczona w inny sposób
- przydatne byłoby wykrywanie spyware itp

Czy moglibyście coś polecić albo skierować mnie na jakies porówniania
różnych produktów?

--
JS