JAKA KOLEJNOŚC FORMATÓW???

Autor: Eca <questWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Wed 08 Mar 2006 - 17:59:30 MET

Hej,

Mam przed sobą bojowe zadanie.
Mam 2 partycje a na nich najpierw zainstalowanego win98 na dysku C
a później win XP na dysku D.

Komp prosi sie juz o format dysku, a poźniej musze
wszystko zainstalowac tak jak było
i nie wiem jak sie do tego zabrać z głową,
tak by sie później mozna było bez problemow wszystko
zainstalować od nowa (nie jestem ekspertem kompowym i chciałbym uniknąc
wyskakujacych w trakcie niespodpodzianek i dlatego prosze was o pomoc, no chyba
że Chuck wyskoczy z półobrotu to juz trudno).

Ułozyłem sobie takie wypunktowanie jak ponizej ale nie wiem czy jest realne w
rzeczywistości (czy nie wyskoczą też dodatkowe sprawy):

1. Uruchamiam kompa na win98
2. Formatuje dysk D (tam gdzie jest XP), trzeba to chyba zrobic spod DOSa
3. Następnie formatuje dysk C - najlepiej chyba to zrobic z płyty instalacyjnej
win98 - tak by sformatował C i zainstalował nowy win98
4. Instaluje win XP

Mam nadzieje ze nic mi sie nie poprzestawia i partycje pozostana tak jak sa i
że będzie mozna zainstalować wszystko tak jak było bez problemów (bo straszyli
mnie ze XP nie da sie do końca usunąc i że zostawia jakieś ślady które
powodują problemy). Ktos mie tez podpowiadał zebym nie zaczynał formata od C bo
jest to partycja podstawowa i jest tam program do wtboru systemow

Jak jest to jeszcze potrzebne to napisze że mam dysk 30GB
partycje maja po 15GB na obu jest FAT32.

Jeszcze nie formatowałem samodzielnie i to jest dla mnie największą obawą :\

Dzieki z góry dla pomocnych
pozdrawiam
Eca