Re: win xp pro, zmiana miejsca pulpitu

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 08 Mar 2006 - 15:59:53 MET

Użytkownik "Tomasz T." <ace4@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:1ptuwwqvfqiue.nnkqqhvtbb9i.dlg@40tude.net
> Mam pytanie: Chciałem zmienić położenie pulpitu jednego z użytkowników,
> tak aby znajdował się on nie w \Documents and Settings\użytkownik\pulpit
> ale w dowolnym wybranym przeze mnie miejscu na innej partycji i aby
> wszystkie pliki na nim zapisywane składowane były właśnie tam. Jaki klucz
> trzeba zmnienić w rejestrze, jeśli to się w ogóle da zrobić?

HKEY_USERS\.USEDEFAULT\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
Explorer\User Shell Folders
To samo w HKCU\...........
Desktop = --> wstaw ścieżkę
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
explorer\Shell Folders
Common Desktop = -->wstaw ścieżkę

PS. To jest 'mrowcza praca', ale do wykonania (dotyczasowe aplikacje maja
juz zapisane sciezki do biezacej lokalizacji). Wyeksportuj poszczegolne
drzewa klluczy do pliku reg, nastepnie wyedytuj np. w WORD i dokonaj zmian.

--
Piotr Palusiński [MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy