Jak złamać hasło administratora na Windows NT4.0

Autor: Paweł <pawel_q_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 08 Mar 2006 - 15:09:26 MET

witam
Mam pewną liczbę komputerów z Windows NT 4.0 Workstation, pracowały na
stacjach beznynowych jednej z sieci, nie znam hasła administratora, (chyba
były poinstalowane tam jakieś rzeczy, które umożliwiały jego dynamiczną
zmianę) a mam do przeglądnięcia 70 jednostek, nie chce mi się wykręcać z
każdej dysku, formatować i instalować Windowsa od nowa. Czy szanowni
grupowicze znają jakieś metody nieformalne żeby dobrać się do pliku SAM ??