niebieska kompresja ?

Autor: Zbychacz <zbychacz_at_izabelin.pl>
Data: Wed 08 Mar 2006 - 09:01:32 MET

Windows XP SP2 sam sobie pokompresowal niektore pliki tak jak chcial nie
pytajac mnie o zgode i teraz mam kolorowa liste plikow ( niebieskie i
czarne ) czy mozna to jakos szybko odkompresowac wszystkie pliki z dysku ? i
gdzies to wylaczyc bo ne chce mi sie po kazdym pliku odznaczac "kompreuj
zawartosc..." i jak to wywalic aby mi nie kompresowal sobie w tle kiedy
chce bez pytania, w koncu to moj komputer a nie windowsa :)

Zbyszek