Zapomniane haslo logowania w Windows XP

Autor: ****************** <orinoco_at_host.sk>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 14:59:11 MET

Witam,

Mam taki problem: kiedys w celu umozliwienia uruchomienia serwera telenta i
polaczenia z nim ustawilem na konto "Admin" (moje konto o uprawnieniach
admina) jakies bzdurne haslo. No i jakis czas minal, komp stal caly czas
wlaczony. I teraz chcialem zmienic haslo i okazuje sie ze nie znam
poprzedniego :/ Nie bede wylaczac kompa, bo potem w ogole juz sie nie
zaloguje na Admina - w jaki sposob moge zmienic to haslo lub je odzyskac?

--
http://www.orinoco.host.sk
Unofficial ORiNOCO Support Page including ORiNOCO USB Classic Client