Re: [w2k] Zmiana katalogu uzytkownika

Autor: maciek <maciek_at_szorujbabciudokolejki.pl>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 11:28:48 MET

Michal Kawecki napisał(a):
> Użytkownik "maciek" <maciek@szorujbabciudokolejki.pl> napisał w
> wiadomości news:duh8go$8o2$1@news.wp.pl...

> A jeśli podczas kopiowania profilu zmienisz także prawo do jego
> użytkowania na docelowego użytkownika wybierając go z listy?

To nic nie zmienia.

> To się
> zaznacza w opcjach przed rozpoczęciem kopiowania.

Nie widze u siebie opcji. Jest 'Pozwolenie na uzywanie', a tam
standardowo jest dobry uzytkownik.

No i wypadałoby na
> koniec usunąć niepotrzebne już katalogi źródłowe...

To nic nie zmieni, bo po kolejnym logowaniu tego usera katalogi na dysku
C sie tworza na nowo. Te kopie na innym dysku jakby niczemu nie sluza,
bo sytuacja wyglada jakby user logowal sie pierwszy raz (ekran
powitalny, orkiestra cymfoniczna, itp.).

Mam pytanie, czy u siebie udalo Ci sie skutecznie zmienic te katalogi,
czy tez po prostu mnie pytasz co sie stanie go cos sie zrobi?:)

Pozdrawiam.