Re: sims 2 - czym skopiowac? [OT]

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 09:18:37 MET

"marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message
news:dui6a7$jfu$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Twoje "IMO" się nie liczy bo kopię swojego zakupu możesz sobie zrobić -
> byle na własny użytek.

moje IMO liczy sie o tyle o ile producent zastosowal system ochrony przed
kopiowaniem - logicznym wydaje sie wiec ze zalezalo mu na tym by nikt nie
mogl skopiowac takiego krazka - co moim zdaniem nie zabrania uzytkownikowii
zlamania zabezpieczenia by chronic cenna wartosc plyty ktora nabyl. Nie ma
sie co spierac - po prostu fakt zastosowania zabezpieczenia oznacza dla mnie
ze licencja nie przyzwala na kopiowanie ale nie obchodzi mnie licencja i
tyle - robie kopie bo wiem jakie sa klopoty z wydostaniem nosnika od
dystrybutora (pomijam dodatkowy kosztz tym zwiazany).